Frequent Asked Questions

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen met bijbehorende antwoorden. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Mail ons; wij helpen u graag verder!

FAQ:

Betaling: hoe kan ik betalen?

Betaling: geen IDEAL, PAYPAL, ?

Levering: wanneer wordt een bestelling verzonden?

Levering: ik zou graag een spoedlevering willen; kan dat?

Levering: wie verzorgt de verzending?

Levering: Wat zijn de verzendkosten?

Levering: wat als een zending zoekraakt bij de postbezorger?

Levering: kunt u versturen naar een postbus?

Levering: kan ik mijn pakket volgen?

Levering: kunt u versturen naar het buitenland?

Levering: kan ik een bestelling ook afhalen?

Levering: heb ik ook bedenktijd?

Ruilen of retourneren; hoe doe ik dat?

Ruilen of retourneren; krijg ik het volledige aankoopbedrag terug?


Garantie: hoe lang is de garantietermijn?

Garantie: vallen verzendkosten ook onder de garantie?

Garantie: wat zijn de garantievoorwaarden?

Garantie: kunt u mij de garantievoorwaarden toesturen?

Website: u heeft geen webshop?

Website: gebruikt www.vanveenencts.nl ook cookies?

Privacy: bewaart u klantgegevens?

Privacy: hoe worden de gegevens gebruikt?



Betaling: hoe kan ik betalen?
Betaling kan bij verzending alleen d.m.v. vooraf overmaken naar onze rekening. Als u een bestelling plaatst krijgt u per mail instructies voor de betaling. Overigens zijn onze bankgegevens hier te vinden.

Betaling: geen IDEAL, PAYPAL e.d.?
Nee helaas. Door de kleinschaligheid van van Veenen CTS is hier geen ruimte voor. Uw voordeel: altijd persoonlijk contact via mail of telefoon! En stel uw vragen gerust!

Levering: wanneer wordt een bestelling verzonden?
Bestellingen worden verzonden zodra de betaling zichtbaar is. Hiertussen kunnen ten hoogste 2 werkdagen zitten. Als deze termijn langer is wordt u hiervan al voordat u betaald op de hoogte gesteld.

Levering: ik zou graag een spoedlevering willen; kan dat?
In overleg kan veel;
bel even!

Levering: wie verzorgt de verzending?
Verzending binnen Nederland wordt verzorgd door PostNL.
Verzending naar het buitenland wordt verzorgd door DHL

Levering: Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland € 6,95
Naar Belgïe of Duitsland € 15,50

Levering: wat als een zending zoekraakt bij de postbezorger?
Als een bestelling zoekraakt kunt u contact met ons opnemen. Er wordt door ons bij de vervoerder opdracht gegeven een onderzoek in te stellen. U hoeft daar echter niet op te wachten; zodra vaststaat dat de bestelling zoek is en niet meer aan zal komen sturen wij u uw bestelling opnieuw.

Levering: kunt u versturen naar een postbus?
Binnen Nederland is dat geen probleem; PostNL levert ook aan in uw postbus.
Buiten Nederland is dit niet mogelijk; verzending kan dan alleen naar een adres.

Levering: kan ik mijn pakket volgen?
Jazeker! Zodra uw bestelling klaar is voor verzending ontvangt u per email uw trackingcode.


Levering: kunt u versturen naar het buitenland?
Jawel; geen probleem. Voor Duitsland en Belgïe zijn de verzendkosten € 15,50. Voor andere landen kunt u het beste even mailen; wij zoeken het voor u uit.

Levering: kan ik een bestelling ook afhalen?
Jawel; bestellingen kunnen worden afgehaald in Delfzijl, maar alleen op afspraak.

Levering: heb ik ook bedenktijd?
Jazeker; u heeft de normale wettelijk vastgestelde bedenktijd van 14 dagen. Deze termijn gaat in op het moment dat u de zending ontvangt.

Ruilen of retourneren; hoe doe ik dat?
Als u uw bestelling wilt retourneren dient u zo spoedig mogelijk contact ons op te nemen. U dient na dit contact de bestelling in goede staat in te pakken en terug te sturen. U ontvangt uw aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retournering op een door u aan te geven rekening.

Ruilen of retourneren; krijg ik het volledige aankoopbedrag terug?
Als alle geleverde producten in nieuwstaat worden teruggezonden krijgt u het volledige aankoopbedrag (dus inclusief eventuele verzendkosten) terug. De verzendkosten voor het retourneren krijgt u niet terug; dat zult u zelf moeten betalen. Als de artikelen beschadigd zijn wordt de waardevermindering in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.
U dient alles terug te sturen; ook de factuur. Met het retourneren wordt automatisch de koop ontbonden.

Garantie: hoe lang is de garantietermijn?
De garantietermijn is 2 jaar. Alle fabricage- materiaal- en constructiefouten worden kostenloos verholpen binnen deze 2 jaar. Afwijking van de 2 jarige garantietermijn (bijvoorbeeld voor speciale producten, tweedehands producten) wordt voor aankoop duidelijk gecommuniceerd.

Garantie: vallen verzendkosten ook onder de garantie?
Gedurende de 1e 3 weken na aankoop vallen ook de verzendkosten onder de garantie. Ze zullen aan u worden terugbetaald, binnen 5 werkdagen nadat een pakket bij ons is aangekomen. Na 3 weken na aankoop zult u de verzendkosten zelf moeten betalen.

Garantie: wat zijn de garantievoorwaarden?
De volledige garantievoorwaarden
vindt u hier op onze website.
Kort gezegd: fabricage- constructie, en materiaalfouten vallen onder de garantie. Gevolgen van foutief gebruik niet. Denk daarbij aan beschadigde kabels, gebroken houders, kapotgetrokken stekkers enzovoorts.

Garantie: kunt u mij de garantievoorwaarden toesturen?
Natuurlijk; als u ons even mailt sturen wij u de garantievoorwaarden als pdf-bestand via de mail. Als u dat specifiek wenst kunnen we ze u ook via de post toesturen.

Website: u heeft geen webshop?
Nee; geen webshop. De kleinschaligheid biedt hier geen ruimte voor; u ziet dat terug in de aanschafprijs!

Website: gebruikt www.vanveenencts.nl ook cookies?
Onze website maakt gebruik van de statistiekenmonitor van Onestat. Zij gebruiken daarvoor cookies. De gegevens worden door ons gebruikt ter verbetering van de website.

Privacy: bewaart u klantgegevens?
Ja; alle gegevens die u ons mailt blijven bewaard. U weet dus ten allen tijde over welke gegevens wij beschikken; u stuurt ze ons zelf toe.

Privacy: hoe worden de gegevens gebruikt?
Uw gegevens worden niet doorverkocht of ter beschikking gesteld aan derden. Ook niet als een derde daarom vraagt en aangeeft dat in uw opdracht te doen.
Wij zullen uw gegevens gebruiken voor de juiste afhandeling van bestellingen en follow-up in de toekomst.